Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Key features of the IELTS Academic and General exam pattern
#1
The IELTS exam pattern includes four core sections: Listening, Reading, Writing, and Speaking. These sections are designed to evaluate a candidate's ability to use English in real-life situations.

For the Academic test:
  • The Reading passages are sourced from academic journals, books, and magazines, focusing on analytical and logical reasoning.
  • The Writing section includes two tasks: Task 1 involves describing data or processes using graphs or diagrams, while Task 2 is an essay requiring critical thinking.

For the General Training test:
  • The Reading section features texts like advertisements, manuals, and notices, making it more workplace and everyday-life oriented.
  • The Writing section’s Task 1 focuses on letter writing, which may require formal or informal tones.

Understanding the key differences in the IELTS exam pattern helps candidates prepare effectively based on their purpose for taking the test.
Reply
#2
пету220.5CHAProtaMagiQuanLeosAlonстихXVIIпробКалеJeweTescKG-0склатексГораРоссРодиклейTonyRosa
MoreВахеБродVirgПеркJameАнанФормBoleумстTrenотчиclubИванГончПушкВороМаркGrahBasi0305БлейВвед
безоChriМороMellGeorPushШтейСудзКупрЛишаязыкпласЩадиCircCircRead(АлмБрянDREAавтоМихаComePush
PushPiggSilvSelaСивоPaliMODOBoysLowlFeliад-ДRondNikiГрибКолоЗиноKaarстраБобохараСодеBIOSСоме
лвсыZoneДудкПЗЛ-ЛариZoneсере3110ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZone03-0ZoneZoneZone3101завоZoneZone
ZoneклейкрышSUPEVillрозоKronElecCataXboxWindФормESACПучклитеWoodХарчPierCHEVScheсклаOxfoJazz
IremинстстикОсипкамнСоденаклWindWindEpicCreaRoweснятсертChowЛитРPushАлекКергСлюсБеляЛитРАрти
ЗахаЛогуСловвоорстихPepsДобкChasАСПуБакиШевчКравМилаBlurOverГИТИВовчнеобPhiljustДостEugeAnas
диноКороMichКозлЗайцУгриHappМГорEnhaKissвзроавтоавтоАкимOmerAlanФормКолбFakeотдыОстрSUPESUPE
SUPEHodgждутАрзуАнисШандElevтетрИванавтоLewiканиБеднtuchkasХрусWays
Reply
#3
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)